آمیخته بازاریابی با مدل ارزیابی عملکرد سازمانهای کوچک و متوسط:
گفتار ششم-آمیخته بازاریابی با مدل ارزیابی عملکرد سازمانها درسیستم الکترونیکی
تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از مهمترین جنبه های نوآوری در انجام فرآیندهای کسب و کار، توسط سازمانها و شرکتهای زیادی در سطح ج هان به کار گرفته شده است . سازمانهای کوچک و متوسط به عنوان بخش عمده اقتصادی هر کشوری، نقش اساسی در بهبود و ارتقاء شاخص های اقتصادی دارند و به همین دلیل اتخاذ روشها و ابزارهای نوآورانه و نوین انجام فرآیندها و امور کسب و کار مانند تجارت الکترونیکی نقش مهمی در موفقیت این گونه سازمانها خواهد داشت .

جزییات بیشتر درباره این پایان نامه :(فایل کامل موجود است)  

پایان نامه رشته مدیریت : بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه

 
“اینترنت عرصه نوینی را برای نشر، تبادل و ارائه اطلاعات فراروی بشر قرار داده است که از بس یاری جهات یک انقلاب عمیق محسوب می شود ، انقلاب بدان مفهوم که به تدریج بنیادهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و تکنولوژ یکی جوامع رادگرگون می کند.

در آ ینده ای نه چندان دور حجم عمده مبادلات علمی، آموزشی، اقتصادی، تور یسم و بسیاری ازفعالیتهای جوامع منحصرا از طر یق اینترنت انجام خواهد گرفت . در یک جمله می توان چنین ادعا کرد که ” همه راه ها به اینترنت ختم خواهد شد” همانطور که در شکل ۱ نشان داده شده است کاربردهای اینترنت از زمان ظهور آن رشد و تکامل بسیاری داشته است .

قدمهای پیموده شده در تکامل اینترنت به عنوان یک پدیده نوظهور تا کنون اینگونه بوده است که اینترنت ابتدا بعنوان یک وسیله ارتباط ی شناخته شد، سپس با آشنا یی با فنون ارتباط ی از آن بعنوان محیطی برای داد و ستد و مبادله کالا و خدمات واطلاعات استفاده شده و پس از آن، از آن بعنوان وسیله ای برا ی ایجاد کسب و کارها ی جدید که حتی ممکن است درمحیطهای فیزیکی قابل اجرا نباشند، استفاده شده است.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...